Pages

27 Eylül 2016 Salı

Herkese Benden Çay!



Herkese hayırlı akşamlar. Bugün böyle sizinle konuşuyormuş havasında yazmak istedim. Yanımda has demlenmiş, ince belli lakin pekte küçük sayılamayacak bardakda çay.. Demli demek isterdim lakin açık çay tercihim.. Üstelik şekersiz. Sahi kaç sene oldu şekersiz çay içeli.. Üç, beş? Hatırlamıyorum... Bu yazı da konu aramayın Laz Kızı sakinleri. Zira konusu yok ya da var da işte ne olduğunu bende bilmiyorum. Sadece yazıyorum. 

Dün akşam aklıma ani gelen konunun kaba taslağını yazdıydım bloga gel gör ki ben bir hata yapıp yazıyı kayıt edemedim. Tekrardan yazmaya üşendiğim için yazmadım. O konu hakkında azcık değineyim mi? Değineyim tabiki.. :)

Malum çoğu kişinin başından geçmiştir diye düşünüyorum. Ya da öyle sanıyorum. Yirmili yaşlarda mastır yapıyorsanız eğer ve size evlenecek çağa gelmişsin denilip kaba tabiri ile görücüler kapınızı çalıyor demektir. Aman ha! Başımızın üstünde yerleri var. Misafiri hoş ağırlamak bizim en güzel geleneklerden.. Gelsinler. Hoş sohbette ederiz de sıra konuya gelince; şöyle zengin şöyle geziyorlar, şöyle işleri var demek yerine böyle düzgün, huyu suyu böyle, saygısı böyledir neden demezsin.. Yoksa bu durumdan sadece ben mi rahatsızlık duyuyorum... Bunu da bilemiyorum.  İşte dedim ya yirmili yaşlar da mastır yapıyorum o yüzden öğreneceğim şeyler çok... Bu konuyu burada kapatıyorum. 

Bugün Aöf( Açık Öğretim) kaydımı yeniledim. Yani benim içinde okullar başlamış oldu. Son senem. bakalım hakkımda hayırlısı. Bir şeyler için çırpınıyorum. Çabalarım boşa çıkmasa. Sadece benim değil herkes için öyle... Başlıyoruz ders- sınav ikilemindeki yoğun programa. Bakalım! Gelecek için zaman saati oldukça fazla. Bekliyoruz, çırpınıyoruz..

Son zamanlarda hiç roman okuyamadım. Romanım da yok ya. Almak lazım.. Ruth Özeki'nin Benim Balığım Yaşayayacak adlı romanını çokça merak ediyorum. En kısa zamanda alacağım da sizler neler okuyorsunuz. Hadi Yazın! Okumayanlar sayenizde okusun. :) 

He birde aklıma gelmişken söyleyeyim Aşkı Zikreden Yazar ile buluştuk.. Uzun zamandır yazmıyor henüz yeni açtığı bloguna. KPSS sınavına hazırlandığı için.. Stersi bitsin dönecek yuvasına. Ahh ne güzel yazılar yazdı öyle bir okusanız! Kıskanın siz, ben okudum tabiki :)) 

Bende konu bitti. Aklıma da gelmiyor bir şeyler. Yine böyle bir yazıda Sohbet etmek dileğiyle görüşürüz. Sevgiyle, mutlulukla, umutla, barışla kalın...

Laz Kızı sakinleri Huzurunuz sakinliğiniz olsun.. İyilik yapın.. Kötülüğe karşı dahi bile olsa iyilik yapın. İyilikle kalın




29 yorum:

Gülfem dedi ki...

Çay oldu mu muhabbet bitmez aslında :) Bol çaylar, bol muhabbetler.. :) Görücülere benden selamlar ;)

A.Z. Yazar dedi ki...

Can kardeşim benim çoookkk teşekkür ederim senden bunları duymak ne güzel. Kalbi güzel insan inşallah dediğin gibi iyi kalırız. Ben bu arada Aşkın Gözyaşları Yunus Emre'yi okuyorum ve çokça Kpss kitabı ��

Yusuf Arslan dedi ki...

Oldu, oldu, olmadı çay içeriz :) Çayın tadı şekersiz alınıyor bu hep söylerim. Uzun aradan sonra tekrar hoş geldin..

deeptone dedi ki...

ayyyy hadi sana da kolay gelsin başarılar yaaaa bi deeee büşe de çok selam söyle başarılar dile amaaa unutmaaa :)

dlkgzr dedi ki...

sade ve derinin etkinliğinden geldim... takipteyim bende beklerim... sevgiler...
www.soslubadem.blogspot.com.tr

Buzlukalem dedi ki...

Çay ve çayla gelenler, en sevdiklerim...

acemi blogger dedi ki...

İş, yüksek lisans ve AÖF 3 bir arada yoğun günler başlamadan deeptone nin önerilerine bakmaya başladım. Okulu biten her insan evladının başına görücü muhabbeti musallat olur gider. Kız erkek dinlemez. 30 - 36 yaş arası 4 bekar kardeş olunca bu muhabbetler bizim evde ilk akla gelen oluyor. Tavsiye veren çok vardır ben uzatmadan kaçayım. Rabbim işlerinizi rast getirsin :)

Unknown dedi ki...

Merhaba :)
Ben geldim! Bir çay da ben alayım.
Sevgiler...

sessizkaldım dedi ki...

Merhaba efendim biri çay dedi bende geldim çok severim çayı da senin gibi bende şekeriz ve açık içerim :) Efendim güzel insan depten geldim kendisi her zaman ki gibi yeni dostlar gelmiş dedi bende gelip bir çayını içeyim dedim :)sınavlarında bol bol şanslar dilerim her şey gönlünce olur sevgiler :)

Arsel'in Okyanusu dedi ki...

merhaba tatlı bloğunu takibe aldım artık buradayım :) banada beklerim

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Aklınıza ne geldiyse yazmanız çok içten olmuş, eğitim hayatınızda başarılar :)

deeptone dedi ki...

ay bak ayın beşinde seni tanıttım bu yazını şekercim :)

Laz Kızı dedi ki...

Ay'dan Gelen;

hoşgeldiiin :) Çay ve çekirdek ikilisi özellikle.. En koyu muhabbet unsurları.. Görücülere benden de selam :D

Laz Kızı dedi ki...

Büşra Gürbüz;

Herzaman canım benim. Çabuk dön!! ♥

Laz Kızı dedi ki...

Yusuf Arslan;,

hoşgeldin :)
Şekersiz çay iyidir!

Laz Kızı dedi ki...

Deeptone;

Bak güzel insan da buradaymış :) Söyledim selamını Büşraya. Çok da mutlu oldu bilesin :))

Laz Kızı dedi ki...

Soslu Badem;

hoşgeldin :) mutlaka uğrayacağım ♥

Laz Kızı dedi ki...

Buzlu Kalem;

Çay en iyisi :) hoşgeldin ♥

Laz Kızı dedi ki...

Acemi Blogger;

Baya yoğunmuşsun kii..
Hepimize kolay gelsin :)

Laz Kızı dedi ki...

Kahve Yanı;

hoşgeldin:)

oo çaysız olurmu :) Çay geliyor :)

Laz Kızı dedi ki...

Sessizkaldım;

Hoşgeldin:
Deep candır yaa.. Çayım tazedir:) Çok sağol iyi dileklerin için ♥

Laz Kızı dedi ki...

Okyanus Arsel:

Hoşgeldin :)
Mutlaka geleceğim.. :)

Laz Kızı dedi ki...

Gazeteci N.G.;

Merhaba:)
Teşekkür ederim :)

Turgay Aksoy dedi ki...

Bir çay içip blogunuzu takibe aldım:) Ben de beklerim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

Laz Kızı dedi ki...

Hoşgeldiniz. En kısa zamanda uğrayacağım 😄

www.filmgundemi.com dedi ki...

İlk ziyaretimi ikramlı yazınıza yapayım dedim.:) Orta karar şekersiz çay severim. Yıllardır hemde... Okulun son senesi güzel geçer inşallah, başarılar diliyorum :)

Mayıs Yağmuru dedi ki...

Çay 1 adet içmekteyim :) Aram çok iyi değil ama olsun varsın :) Güzel paylaşım olmuş

Laz Kızı dedi ki...

Mayıs Yağmuru;

teşekkürler :) hoşgeldin

Laz Kızı dedi ki...

filmgundemi ;
O zaman bende size çokça çay :) hoşgeldiniz.
İnşallah Güzel geçer :)

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting