Pages

6 Haziran 2016 Pazartesi

Neler Neler!



İnsanın hayatta arkadaşları olmazsa olmazlarındandır değil mi? Birde dost dediklerimiz var. Öyle ortak noktalarınız vardır ki öyle çılgınlıklar yaparsınız ki hayat öyle renkli olur gökkuşağı misali..
Benimde dost dediğim canım Büşra Gürbüz yakın zamanlarda blog açtı. Ben yazılarını okurken hep zevk aldım. Büşrayla bir ortak noktamızda bu işte:  YAZILARIMIZ VE BLOG. Yazdığımız yazılara yorumlar yapar kendi kendimizi eleştiririz. Eksileriyle de artılarıyla da. Sohbetimize diğer arkadaşlarımızda katılınca daha da şenlenir her yer.. 

Büşranın blogu AŞKI ZİKREDEN YAZARDaha yeni olduğu için blog dünyasına alışma sürecinde diyebilirim onun için. Bu süreçte onu yalnız bırakmayalım ki yazılarını okuyunca zaten ister istemez okumaya devam edeceğinizi düşünüyorum :) 


Aa birde Büşrayla birlikte açtığımız instagram hesabımız var. Kitaplar üzerine ve az da olsa yazdığımız yazılardan bir bukle paylaşım yaptığımız..( OKUR HANE İÇİN tıktık )

Maden sosyal hesaplardan bahsediyoruz :))

Twitter ( aihara kotoko ): https://twitter.com/aihara__kotoko
İnstagram (okur hane): https://www.instagram.com/okur_hane/

3 yorum:

A.Z. Yazar dedi ki...

Teşekkür ederim kalbi güzel dostum :)

deeptone dedi ki...

ayyyy o da senin gibi şekermiş ki yaaaa :) tanıtcam ben de onu zaten bi ara :)

Laz Kızı dedi ki...

Deeptone;

çok teşekkür ederim :)

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting