Pages

23 Kasım 2015 Pazartesi

Karmakarışık




Kulağımda kulaklığımdan gelen müziğin sesiyle sizlere ulaşıyorum Laz Kızı okuyucuları. Uzun zaman oldu yazmayalı hatta blogger'a uğramayalı. Annemin sağlık problemi sebebiyle tamamen uzaklaştım net dünyasından kısa bir süre. Benim için sıkıntılı günlerdi.. Geçtiğimiz hafta salı ameliyat oldu. Çok zordu benim için onu ameliyathanenin önünde beklemesi.  Oranın psikolojisi ayrı apayrıymış.. Orada tanıdık birilerine ihtiyaç kesinlikle oluyormuş. Çok şükür ki iyi şimdi annem ..


Bu yazı sizi bilgilendirmek amacıyla yazdım. Merak edip " Laz Kızı neredesin?" diye soranlar için kısa bir cevap :) Geldim geldim. Uzun zamandır bir şiir seçkisi yapmamıştım. Yazımı güzel bir şiirle bitirsem nasıl olur? Güzel olur dimi.. :)


Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,
Kocaman denizlerde ender balık gibisin.
Bir ısıtır , bir üşütür, bir ağlatır, bir güldürür,
Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin.
                                    
                                       Özdemir Asaf / Aşk.

2 yorum:

deeptone dedi ki...

çok çok geçmiş olsun yaa iyi mi şimdiii.

Laz Kızı dedi ki...

deeptone;

Allaha binlerce şükür ki çok çok iyiii :D

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting