Pages

4 Ağustos 2014 Pazartesi

Bir Feminist Yazar..

Feminist Damarım

Annem bana kızdığında sürekli " kırk damardan biri bana benzememiş" der durur ve " hep babana benzedin sen" diyede topu babama atar. Ama kırk damardan - artık bu kırk damar neyse- otuz dokuzu  anneme benzediğimi hiç kabullenmez. Evet bu kırk damardan kırkıncısını kendime sakladım ve benim kırkıncı damarım ne mi? Feminist damarım.. 

Çoğu zaman olmasa da Feminist yanım ağır gelir ki bu babam olsa da değişmez. Savunmam gereken hele de bir hemcinsimse beni kimse durduramaz.. Yine feminist yanımın ağır bastığı bir zamanda yazdığım yazı var. Sizi çok bekletmeden hemen yazıyı sizlere aktarıyorum.
 


   Sakalımız yok ki sözümüz dinlensin sözü sevmediğim bir sözdür. Ama yine de  çok çok kullanırım. Bu söz erkek egemenliğine addedilmiş bir sözdür. Bayanları yine ve yine ezme çabası.. Yazık
   Erkek egemenliğin sözü dinleniyor da bayan egemenliği boş konuşuyor demenin deyimleşmiş hali değilde nedir bu? Bayanların fikirleri işe yaramaz, ne denirse erkek egemenliği der gibi... Saçma
   Ama bu sözün Şöyle bir avantajı da var. Bunu diyen " ben sana demiştim; beni dinlemedin benim fikirlerim, düşüncelerim boş değil" demeye de geliyor.
    Bu sözü  söylemek bazen geç de olsa işe, bazense hiçe yarıyor. Ama yinede bunu söylemek kişiye anlam katıyor. Çünkü düşüncen boş değil ben sana söylemiştim  :))
   















0 yorum:

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting