Pages

14 Temmuz 2014 Pazartesi

ÇOCUK OLMAK

ÇOCUK OLMAK

Bana " Ne kadar büyümüşsün" demekten vazgeçin
Ben büyümek istemiyorum ki
Hep çocuk kalmak istiyorum
Hiç bir şey bilmeden, fark ettirmeden
Gülmek ve oynamak istiyorum
İnsan büyüdükçe,
İnsanların ne kadar kirli olduğunu fark ediyor
İşte bu yüzden çocuk olmak
Hiç bir şeyin farkına varmamak istiyorum
Çocukların masumluğu hep kalsın istiyorum
Yürekler tartışırken,
Çocuklara fark ettirmeden
Her şeyin güzel olduğunu sanmak istiyorum
Biliyorum insanlardan çok şey istiyorum




Can sıkıntısının bana yazdırdığı bu satırları büyük keyifle sizlerle paylaşıyorum.. Çocukluğun yaşanamadığı şu günlerde bu satırlar benim için anlamlı.. Kocaman insanların çocukluklarını özlemle andıklarını çoğu kez duymuştum. İnsanlar büyüdükçe çocuk kalmak istiyor.. 


1 yorum:

Unknown dedi ki...

cok yalnis!

Yorum Gönder

 

LAZ KIZI Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting